• Καλέστε μας: 210 3636578
  • Email: info@izima.gr
  • Βρείτε μας: Ιπποκράτους 6, 106 79, Αθήνα

Follow us:   

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  • Θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας.
  • Εάν η αγορά σας δεν ήταν ακριβώς αυτό που ψάχνατε, μπορείτε απλώς να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και να αγοράσετε κάποιο άλλο προϊόν. 

Πολιτική επιστροφών και αλλαγών

  • Μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε  από τη σχετική σύμβαση, να επιστρέψετε το προϊόν και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, στην οποία το παραλάβατε, και να περιλαμβάνει όλες τις ετικέτες και τις εγγυήσεις.

Επιστροφή κατεστραμμένου ή ελαττωματικού είδους

  • Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας εντός 48 ωρών από την παράδοση. Το izima.gr θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια να το αντικαταστήσει εγκαίρως.

Επαναλαμβανόμενες επιστροφές

Προσφέρουμε μια πολιτική ευέλικτων επιστροφών, αλλά παρακολουθούμε τον    αριθμό των επιστροφών που πραγματοποιούν οι πελάτες μας. Οι συνεχείς επιστροφές μπορεί, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, να οδηγήσουν στο κλείσιμο του λογαριασμού σας στο  izima.gr ή στην απόρριψη μελλοντικών παραγγελιών.

Αργοπορημένες επιστροφές: 

  • Επιστροφές εκτός της περιόδου των 14 ημερών μπορούν να γίνουν αποδεκτές μόνο κατά την κρίση του izima.gr 
  • Όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία, στην οποία περιέχονται μαζί με τις ετικέτες και τις εγγυήσεις, είναι επιλέξιμα για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή.
  • Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας σας κάθε φορά που επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει την πολιτική επιστροφής ειδών και επιστροφής χρημάτων πριν την αγορά σας.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής.
  • Προτιμούμε τα αντικείμενα να επιστρέφονται σε εμάς μέσω της δικής μας υπηρεσίας, έτσι ώστε να προστατεύονται και να ασφαλίζονται. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο ασφαλές μέσο, δεν μπορούμε να φέρουμε κάποια ευθύνη.

Διαδικασία Επιστροφών 

Η επιστροφή ενός είδους είναι δωρεάν και γίνεται εύκολα!

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Μπείτε στο λογαριασμό σας 
  • Πηγαίνετε στις Παραγγελίες μου (My Orders)  (Ο λογαριασμός σας θα εμφανίζει μόνο τις παραγγελίες που είναι επιλέξιμες για επιστροφές).
  • Επιλέξτε τις παραγγελίες ή τα στοιχεία που θέλετε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε, επιλέξτε τον λόγο επιστροφής και, τέλος, υποβάλετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.
  • Επιλέξτε το πλαίσιο όπου αναγράφεται ότι συμφωνείτε με την πολιτική επιστροφής και αλλαγής
  • Θα σας προσφέρουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έναν αριθμό επιστροφής και οδηγίες.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής και στείλτε το προϊόν πίσω σ' εμάς

Προγραμματίστε το χρόνο παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος 

Συνεργαζόμαστε με τα ΕΛΤΑ COURIER – PORTA-PORTA. Για την επιστροφή  προϊόντος σε εμάς, καλείτε με χρέωσή μας, στον αριθμό 11120 ή στον αριθμό 210 6073000.

Ετοιμάστε το πακέτο σας για επιστροφή. 

  • Τοποθετήστε το αντικείμενο στην αρχική του συσκευασία και σφραγίστε το πακέτο με ασφάλεια.
  • Τοποθετήστε την ετικέτα επιστροφής (φορτωτική με αριθμό παρακολούθησης του προϊόντος).
  • Κρατήστε την απόδειξη της μεταφορικής εταιρίας μέχρι να επιστρέψει το δέμα πίσω σε μας.
  • Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμο τον αριθμό παραγγελίας σας κάθε φορά που επικοινωνείτε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων πριν την αγορά σας.

Επιστροφή χρημάτων

  • Μόλις λάβουμε το επιστρεφόμενο είδος σας, θα το επιθεωρήσουμε και θα σας ειδοποιήσουμε ότι το λάβαμε.
  • Σύντομα θα σας ειδοποιήσουμε για την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων μετά την επιθεώρηση του στοιχείου.
  • Εάν η επιστροφή σας εγκριθεί, θα ξεκινήσουμε την διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Θα λάβετε το πλήρες ποσό αγοράς (εξαιρουμένης της δαπάνης αποστολής) στην πιστωτική σας κάρτα ή μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής.
  • Θα λάβετε την πίστωση εντός ορισμένου αριθμού ημερών, (συνήθως, εντός 8-10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επιστροφής, ανάλογα με τις πολιτικές του εκδότη της κάρτας σας).
  • Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της επιστροφής σας στο Ιστορικό των Παραγγελιών μου.

Για κάθε ζήτημα που δεν αναφέρεται ρητά στο παρόν, εφαρμόζονται οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί σχετικά με το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν μπορούμε να βοηθήσουμε περαιτέρω για το πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν σε εμάς, επικοινωνήστε μαζί μας στο customercare@izima.gr  και στο τηλέφωνο 210 3636578 

TOP